En aquest esquema podem observar 4 eixos.
Horizontalment trobem focus en la disciplina en un costat i a l'altre focus en les competencies.
Per altre banda verticalment trobem adalt Interacció oberta i a sota interacció dirigida.
Les xarxes socials, els projectes col·laboratius, les simulacions, els instruments de creació i treball intel·lectual i les webquest les trobem en l'eix entre interacció oberta i focus en les competencies.
Horizontalment trobem focus en la disciplina en un costat i a l'altre focus en les competencies.
Per altre banda verticalment trobem adalt Interacció oberta i a sota interacció dirigida.
Les xarxes socials, els projectes col·laboratius, les simulacions, els instruments de creació i treball intel·lectual i les webquest les trobem en l'eix entre interacció oberta i focus en les competencies.
ELs materials de referencia es troba entre els eixos de interacció oberta i focus en la disciplina, Les presentacions les trobem entre el focus en la disciplina i la interració dirigida i els jocs educatius etre focus en les competencies i interració dirigida.
Pel que fa les exercitacions les trobem al mig de tots els eixos.
La interacció oberta va relacionada amb les competències, i en el fet, que la interacció no està predeterminada, és a dir, les persones moltes vegades aprenem progressivament sense investigacions ni produccions, com per exemple amb la utilització de les xarxes socials amb el qual et relaciones amb l’entorn. En aquest cas s'apren d'una manera on es troba present la intervenció .
En canvi la interacció dirigida esta relacionada amb el focus de la disciplina i fa referència a la incorporació d’informació, a memoritzar, a no reflexionar, és a dir a no pensar.
En general va relacionat a respostes mes tancades ja que busquen la certesa i el resultat exacta, com per exemple amb els llibres de text digitals on només podem trobar una resposta i no trobem cap tipus de interacció on es produeixi aprenentatge.
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar